مهران مدیری و تیترها

خبرسازان(اردیبهشت 79)

مدیری و تیترها........

از مهران مدیری پرسیده شد که اگر این تیترها را در مطبوعات می دیدید چه جوابی میدادید .جوابهای وی را با هم میخوانیم  

مدیری: میخواهم ذر خارج ازکشور به فعالیت خود ادامه بدهم ؟؟؟؟؟؟

 نخیر اصلا هیچ وقت. فرصت بسیار بود ولی هیچ وقت دلم نخواست که بروم خارج از کشور تا به فعالیتم ادامه بدهم چون معنی ندارد که یک ایرانی کار هنری اش ر ا  در اروپا انجام دهد.مساله مخاطب خیلی مم است.برای مردم و مملکت خود کار کردن خیلی مهم است .به نظر من این کار ؛کار بیهوده ای است 

 مدیری: در اراک به دنیا آمدم 

 نخیر من در تهران به دنیا آمده ام 

 مدیری :دو فرزند دارم یک پسر و یک دختر

  بله درست است (فرهاد و شهرزاد)

مدیری :ای کاش فوتبالیست می شدم         

 نخیر ؛نخیر اصلا دوست نداشتم .چون علاقه زیادی به فوتبال ندارم این را جدی می گویم من اصلا هیچ اطلاعی در مورد تیم ها ندارم در حال حاضر فقط اسم یک تیم در ذهنم است شموشک اهواز!!!! البته اگر درست گفته باشم هیچ موقع فوتبال نگاه نمی کنم فقط در جام جهانی بعضی بازیهای حساس را نگاه کردم مانند ایران_ استرالیا وایران _امریکا

مدیری :مشکلات اقتصادی ندارم

 الحمد الله نخیر ندارم و مطمئنا می پرسید در آمدم آب باریکه است یا خیر ؟باید بگویم نخیر نیست 

مدیری :دیگر با تلویزیون همکاری نمی کنم

 _ چرا همکاری میکنم .اتفاقا یک طرحی برای تلویزیون دارم که در صورت تصویب یکی از متفاوت ترین کارهایم خواهد بود طرح جدیدم هیچ شباهتی به بقبه کارهایم ندارد و اضافه می کنم که نمایشی هم نیست 

مدیری: از بازی در فیلم دیدار راضی نیستم

نه درست نیست نه اینکه اصلا راضی نیستم چون به هر حال فیلم خوش ساختی بود البته برای من کار ارضا کننده و قوی محسوب نمی شود چون در آن موقع شرایط خاصی برای بازی در فیلم داشتم شرایطی خیلی بد. سه تا کار هم زمان انجام دادم .لذا نتوانستم کار خوبی ارائه بدهم دیگر اینکه تبدیل به یک جور وظیفه شده بود و اجرای قرار دادی که به هر حال مجبور بودم تمامش کنم 

 مدیری: اهل مصاحبه نیستم

 بله اصلا بنویسید به زور با من مصاحبه کردید وی از شوخی گذشته مواقعی چیزهایی را در مطبوعات از قول خودم می خوانم که اصلا روحم همذ از این گفته ها خبردار نیست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد