با خودم عهد کرده بودم بیشتر از اینکه از نظرات خودم در وبلاگ بنویسم

راجع به مطالب نشریات بنویسم تا یه کم وبلاگ رسمی تر به نظر برسه.اما بعضی وقتا زیاد نمی تونم به این حرفم وفادار بمونم یعنی راستشو بخواین نمی ذارن.

بعضی از این مجله های مزخرف رو میگم که مطالبشون به درد این می خوره که کاغذشو مچاله کنی و شیشه ها رو باهاش پاک کنی و یا اینکه ببخشی به سبزی فروشی ها که سبزی هاشونو توش بپیچن و بدن به مشتری.

جدی میگم بعضی از مطالبشون غیر از این مصارف به هیچ درد دیگه ای نمی خوره(البته تاکید می کنم که نه همه مجله ها).

یکی از این مطالب به درد نخور همین مطلب مجله فیلم و سینما هست که یکی از دوستان در گروه طرفداران مدیری بش اشاره کرده بود.اون مطلبی که را جع به پاورچین دو هست که قراره عید نوروز پخش بشه.

یه مطلب خیلی بچگانه .معمولا یه نقد غیر منصفانه خیلی عصبیم می کنه اما یه چیز دیگه که بیشتر عصبیم می کنه اینه که به نظرم بیاد نویسنده نقد خیلی سواد نقد کردن نداره یا شاید نخواسته از سوادش استفاده کنه و مطلبشو مثل انشای یه بچه سوم دبستانی نوشته.

خیلی دوست دارم این حرفام یه جورایی به گوش نویسنده اون مطلب برسه.

آخه جالب اینجاست که فکر می کنن مردم حالیشون نیست.خیلی دلشون می خواد یه چیزایی رو به ملت تلقین کنن.مثلا خیلی دلشون می خواد که ما فکر کنیم کمربندها به درد بخوره که البته نیست.

خیلی دلشون می خواد که باور کنیم همه موفقیت پاورچین به خاطر پیمان قاسم خانی بوده که البته نبوده.خیلی دلشون می خواد مدیری رو هیچ کاره معرفی کنن که البته همه کاره بوده.

نمیگم جای پیمان قاسم خانی در نقطه چین خالی نبود چرا بود خیلی هم بود اما فکر کنم

کمربندها را ببندیم خیلی چیزا رو ثابت کرد .هر چند که به روی مبارک نمیارن ولی خوشحالم که حداقل بهشون ثابت شده که نه اون طوریام که فکر می کردن قاسم خانی همه کاره نبوده حالا حداقل هر وقت می خوان از این مزخرفا بنویسن حداقل یه نیم ساعت گرفتار عذاب وجدان میشن البته اگه وجدان داشته باشن که ندارن.

اینا از اون دسته آدمایین که اگه ازشون بپرسی اگه مدیری کارگردان پاورچین نبود چی میشد؟

میگن خوب یکی دیگه کارگردانی می کرد.

مثل اون جوک یوسف تیموری توی سیب خنده که می گفت به یکی میگن اگه ادیسون برقو اختراع نمی کرد چی میشد؟

میگه خوب یکی دیگه اختراع می کرد.

طرز تفکرشون در حد همین جوکه.

آره به نظر منم ممکن بود یکی دیگه برقو اختراع کنه حتی شاید مدیری اختراع می کرد.این به اون در. 

با وجود همه اینا خوشحالم که قاسم خانی نویسنده کار جدید مدیریه البته قبلا شنیده بودم آریان و صحت نویسنده هاشن.امیدوارم این خبر درست باشه. 

---------------------------------------------------------------------
می دونم که می دونستید سیامک انصاری مدیر سایت پارس کافه هست حتما فکر می کردید منم می دونم که تا به حال به من نگفته بودید.اما نه من تازه سه روز پیش این موضوع رو کشف کردم.

 

نظرات 22 + ارسال نظر
علیرضا یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 07:40 ب.ظ http://m-modiri.persianblog.com

سلام ! زیاد عصبانی نشو . از این مجله ها زیاده ! تا بوده همین بوده ... خدا میدونه چی عایدشون میشه که مزخرف مینویسن ! این حرفشون در صورتی درست که بتونیم از ۷۷، ساعت خوش ، نود شب و شاهکارای دیگه مدیری چشم پوشی کنیم ! البته منکر توانایی های پیمان و تاثیرگذاریش بر روند پاورچین نیستم . اما اینکه همه موفقیت پاورچین رو به یک نفر نسبت بدیم خیلی بی انصافی کردیم ! حتی مهران مدیری‌! او هم به تنهایی پاورچین رو «پاورچین» نکرد . همونطور که خود استاد مدیری گفت پاورچین دستپخت یک گروه «چند ده» نفری بود . از آبدارچی تا مدیری و پیمان !

کاملا با تو موافقم.منم همینو میگم. اما گویا بعضی مجله ها زیاد در مورد انصاف چیزی حالیشون نیست.

آزاده یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:08 ب.ظ

سلام
دوست خوبم، خیلی خوب کاری میکنی که نظرتو به این صورت در وبلاگ مینویسی. فقط از این طریقه که شاید نویسندگان نشریات مختلف میتونن نظرات مخالفشون رو هم ببینند. چون به هر صورت که این نظرات بدستشون برسه، وقتی صلاحشون نباشه، چاپش نمیکنن. ( چه با ایمیل ، چه نامه و...). و بدتر از همه اینکه اینطور به همه می قبولانند که نظر مخالفی هم نیست .
یک شماره از این مجله رو دارم . حتی ایمیل هم نداره. نوشته های نویسنده ها اکثرا حالت تمرینی داره و مشخصه که اکثرا تازه کارند.

آزاده عزیزم درست میگی مخالفتها باید یه جوری به گوششون برسه.
مجلشون هم که حسابی زرده

کتایون یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:57 ب.ظ

سلام.من بهت حق می دم.اما این دفعه اولی نیست که از این دست خزعبلات می خونیم.قطعا دفعه آخر هم نخواهد بود.اما به نظرم روش خود مدیری از همه درست تره:سکوت سرشار از ناگفته هاست!!!!
موفق باشی

راست میگی کتی جان سکوت از همه چیز بهتره در این مواقع.

محمد رضا یکشنبه 20 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:40 ب.ظ http://bazigar2005.persianblog.com

سلام . زیاد عصبانی نشو !!! ولشون کن ! بذار به شر و ور نویسی خودشون ادامه بدهند !!! کی به چرت های آنها توجه می کنه ! مدیری اگه نبود ؛پاورچین هم نبود !
البته همیشه می گم گروهش هم حد اقل ۵۰ درصد موفقیت کار را به عهده داشتند !
قربانت ! منم به روز شدم !!!

کاملا درسته من اصلا نمیگم بقیه نقشی در موفقیت پاورچین نداشتن فقط میگم که نباید تلاش های مدیری در راس گروه به عنوان کارگردان نادیده گرفته بشه.بهت سر می زنم.

شادی دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:24 ق.ظ

الهه جان سلام
همه ی مردم ایران و خوشبختانه حالا دیگه مردم دنیا میدونن که مهران مدیری از نا نویسنده ها نویسنده ساخته و از نا بازیگرها بازیگر .
دوست من امیدوارم که همیشه در دفاع از حق بی پروا باشی.
با ارزوی موفقیت

زخیلی زیبا گفتی شادی جان.جدا که مدیری استعداد عجیبی داره در بزرگ کردن همکاراش.
مدیری کاری میکنه که آدمایی که باهاش کار می کنن استعداد های خودشونو کشف کنن.

آزاده دوشنبه 21 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
اینو میخواستم دیروز در وبلاگ آقا شهریار بنویسم که فرستاده نشد. امیدوارم که در اینجا بخونن . اینکه با دیدن «کمربندها را ببندیم» ، کسی موفقیت «پاورچین» رو فقط به پیمان قاسمخانی ربط بده ، با عرض معذرت خیلی کندذهنه !
دیگه اینکه فکر نمیکنم اینکه در این مجله نوشته که پیمان قاسمخانی هم جزو نویسندگان این برنامه است ، راست باشه. من این موضوعو هیچ جای دیگه نخوندم.

راست میگی منم هیچ جای دیگه نخوندم که قاسم خانی نویسنده برنامه جدید مدیری باشه حالا اگه بود که فبها اگه هم نبود که نبود.در مورد کند ذهنی بعضی ها هم کاملا باهات موافقم.

شهریار سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:53 ق.ظ http://tighe-tanz.persianblog.com

سلام
این مجله‌های درپیت کارشون همینه که مردم رو کفری کنن! ما نباید اهمیت بدیم... چون همه می‌دونیم و همه می‌دونن که کی باعث شد قاسمخانی؛رضویان؛شفیعی جم؛و هزار نفر دی پیشرفت کنن.

بله دوست عزیز مهران مدیری یک استعدادیابه.
به آدما فرصت میده که خودشونو پیدا کنن.
ولی خوب بعضی مجله های زرد تا نوک بینی شون رو بیشتر نمی تونن ببینن.

محمد سه‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1383 ساعت 04:03 ب.ظ http://www.mohamadselection.persianblog.com

بزودی سایتهای پرشین بلاگ و ارکات فیلتر میشود.
در وبلاگ من توضیح داده شده.
(Send To All)

نیوشا چهارشنبه 23 دی‌ماه سال 1383 ساعت 02:15 ب.ظ

عزیز باسوادم مزخرف رو با «ز» می نویسن نه «ذ».
ضمنا کمربندها خیلی سطح بالاتر و هوشمندانه تر از پاورچینه که فقط دلقک بازی و کتک کاری بود!

ببین من اگه نوشتم مذخرف واقعا فکر می کردم همین جوری نوشته میشه اما اونایی که اون مزخرفاتو(درستش کردم)توی مجلشون می نویسن درستشو هم بلدن ولی غلط می نویسن.
امیدوارم افتاده باشه.
ولی راجع به هوشمندانه و سطح بالا که گفتی مطمئنی داری راجع به کمربندها حرف می زنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یاسمن پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1383 ساعت 03:30 ب.ظ http://www.mehrabooni-sedaghat.blogsky.com

سلام تو رو خدا حرص نخور. من فکر میکنم مهران مدیری واقعا شاهکاره. من که خیلی دوستش دارم. من دخترم و شوهرم... راستی یه روز برام نوشته بودی که با تبادل لینک موافقم یا نه. من اون موقع لینک گذاری بلد نبودم حالا یاد گرفتم میخوای بیا و اگه هنوز همون عقیده رو داری تبادل کنیم...

ممنون و به وبلاگ شما سر زدم

بیتا پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:17 ب.ظ http://modiri-fans.persianblog.com

salam maro ke mishnasi na? kheyli khoshhalam vaghti mibinam enghadr jedi hamishe ba mehran boodin va hastin. khodeto narahat nakon be ghole kati sookoot sarshar az nagoftehast.webe ma ke dge berooz nemishe ta shomaro be didane oon davat konim vali ma ro az yad nabarid.bye

بله که می شناسم.فراموشت هم نکردم.چرا دیگه توی گروه فعال نیستی؟

ملینا پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:57 ب.ظ http://www.siasefid.blogfa.com

سام..
بابا به خودت فشار نیار این گونه مجلات تا بوده همین بودن!
راستی با تبادل لینک چه طوری؟

باشه حرص نمی خورم با تبادل لینک هم موافقم

مریم پنج‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1383 ساعت 11:21 ب.ظ

من این مجله رو دیده بودم ولی نخریدمش اما فکر می کردم از
پاورچین تعریف کرده باشه.فونت هم درست شده ممنون.

خوب کاری کردی نخریدی.روی جلد یه جوری می نویسن که ملت بخرن بعد توشو که می خونی می بینی ای وای چه چیزا که ننوشتن

محسن یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.mgps.tk


salam
Hala ke kheili jaha orkut ro filter kardan
mitoonin too in orkut e irooni ozv shin
berin inja :
http://www.cloob.com/sign2.php?id=33349&pass=100281
amma systemesh ye zarre taze ast
emkanati mesle weblog nevisi ham mide

محمد حسین یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:06 ب.ظ http://www.Mehran-Modiri.com

سلام ! کاملا موافقم ! اگر مدیری در پاورچین نبود برنامه میشد شبیه کمربندا ! همونطور که اگر پیمان و دیگران نبودند برنامه پاورچین نمیشد.
و یه سوالی که خیلی توش موندم اینه که مردم چرا از کمربندا خوششون اومده‌! به نظرم در یک قسمتش شاید ۲ یا ۳ بار بخندیم ! هیچی نداره ! مفته ! اما من دیدم تکه کلامهاشون همه جا پر شده ! خیلی عجیبه !
یا هواجات بخشنامه میده ! یا پرواز تاخیر پیدا میکنه ! یا ...
خلاصه موندم !

ممنون محمد حسین جان جواب شما رو در گروه دادم.

شهریار یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1383 ساعت 06:31 ب.ظ http://tighe-tanz.persianblog.com

دوباره سلام
ممنون که جواب دادی...

خواهش می کنم با تبادل لینک چطوری؟

محمد حسین سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:01 ب.ظ

دوباره سلام ! میخواستم بدونم اینکه قاسمخانی نویسنده کار بعدی مدیریه رو از کجا میگی ؟! اگه باشه که خیلی خوبه !

آره اگه باشه خوبه ولی توی همین مجله درپیت نوشته بوده اگه به وبلاگ تیغ طنز مراجعه کنی مطلب مجله رو توی وبلاگش هست

مرئم سه‌شنبه 29 دی‌ماه سال 1383 ساعت 10:41 ب.ظ http://www.iranactor.com

salam.
aslan khodetoono narahat nakonid!bezarid chertopert began!
oona faghat vaghte khodeshoono migiran!
byee

ممنون از نظرت .راست میگی فقط وقت خودشونو گرفتن.
در مورد سایتت ایران اکتور!!!!!
عضوشی؟

مرئم پنج‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 06:22 ب.ظ

salam.
omidvaram ke haletoon khoob bashe.
man tahala tooye film ya seriali bazi nakardam...na
faghat tooye liste na bazigarha hastam ke vali aghaye falsafi(modiriate bakhshe moghalat)goft ke ozve iranactor hastam.
man email address va tel va chand ta aksa az khodam,kholase moshakhasatamo mail kardam va hala bayad montazer basham ta ke daawat besham tooye ye film.
ba tashakor ba arezooye movafaghyat,khodahafez

ممنون که توضیح دادی

مریم جمعه 2 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.iranactor.com

salam.haletoon khoobeh?
omidvaram ke haletoon khoob bashe.
bebakhshid,mishe lotfan email address ya shomareye aghaye modiri ro baraye man mail konid?
khodahafezz

ایمیل ایشون هست:mehran@mehranmodiri.com
البته به ایمیل ها جواب نمیدن ولی شما خودتون امتحان کنین
و سایت ایشون هم هست
www.mehranmodiri.com

رهگذر سه‌شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 10:01 ب.ظ

لطفآ کمربندها را ببندیم رو با پاورچین مقایسه نکنید! پاورچین هرچند پرمعنی تر از نقطه چین بود/ولی باز هزل بود! کمربندها را ببندیم یک کار اصیل اسا!

من اصلا دلم نمی خواد مقایسه کنم.هیچ کس نباید مقایسه کنه اما حالا که همه این جوری راحت ترن منم مقایسه می کنم.ببین عزیزم راجع به نقطه چین هم اگه کوتاه بیام راجع به پاورچین شرمندم.چون اگه شما فقط از پاورچین هزلشو دیده باشی این یعنی درکش نکردی(البته قصدم توهین نیست)
ولی قرار نیست به قضایا با بی انصافی برخورد کنیم.در مورد کمربندها هم حرفتو قبول ندارم.
این رو به شما اطمینان میدم که اصلا اصالتی در کار نیست.
دیگه هم ادامه نمیدم چون قرار شد مقایسه نکنیم.

رویا جمعه 9 بهمن‌ماه سال 1383 ساعت 04:11 ب.ظ

سلام فقط میخواستم بگم خیلی ممنون که از مهران طرفداری میکنید و هیچ وقت پشت شو خالی نمی کنید.فقط به عشقتون توجه کنید از بقیه بگذرید.
ممنون خدا حافظ

ممنونم رویا جان.من با بقیه کاری ندارم.اصلا شاید همه ما مقصریم که یک چنین جوی پیش اومده که همه خودشونو ملزم به مقایسه می دونن.مگرنه باور کن من کاری با بقیه ندارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد