این رو آزاده عزیز در قسمت نظرات گذاشته بودن که چون مهم بود من روی صفحه اصلی وبلاگ کذاشتم.---------------- سلام میخواستم ساعت پخش چشم انداز در جام جم ۱ رو بگم: جمعه، ساعت ۱۰/۴۵شب و صبح شنبه ساعت ۸هم تکرارشه.- ضمنا دقت کردین که تبلیغ فیلم « همنفس» عوض شده و در اون از صدای مهران مدیری هم استفاده شده. دیروز مصاحبه ای رو خوندم با فخیم زاده، کارگردان همین فیلم. از اون سوال شده بود: «...گفتید که عادت دارید فیلم رو تا آخر و در تمام مراحل دنبال میکنید، چی شد که برای تیتراژ پایانی از صدای مهران مدیری استفاده کردید؟» جواب: « من نمیخواستم پایان فیلم یک حالت آوازخوانی داشته باشد.آقای خلعتبری چندین تست گرفتند از صداهای خیلی خوب ولی آنها خیلی صداهای تربیت شده ای بودند و من نمیخواستم که اینطور باشد و فکرم بیشتر بر مبنای یک زمزمه بود تا یک آواز تربیت شده...من اصلا نمیدانستم مهران مدیری میخواند. یک روز آقای خلعتبری صدایی را برای من گذاشت و من دیدم که چقدر صدای با حس و حالی است. همانی بود که من میخواستم و همان شد که استفاده کردیم. » --------------------------------------------------------------------------------------------------- مطلب زیر رو از وبلاگ یکی از منتقدین که در نشریات مختلف سینمایی از جمله بانی فیلم می نویسه و اونا رو در وبلاگش هم قرار میده انتخاب کردم.اسم این منتقد کیوان کثیریان آدرس وبلاگش هم www.keyvanmovie.persianblog.com هست. از منتقدانی هست که مهران مدیری رو دوست داره وگاهی هم در موردش مطالبی می نویسه در نظر خواهی سال 82 سروش هم به نقطه چین درجه عالی داده بود.البته متن زیر مربوط به تاریخ اول دی ماه 1381 هست. --------------------------------------------------------------------------------------------------- الف) مهران مدیری: مهران مدیری آدم با هوشی است. بسیار. او موقعیت های طنز را خوب می شناسد، توانایی های خود و سلیقه مخاطبانش را هم. او از سطح توقع آن ها نسبت به خود نیز آگاه است و با توجه به توانایی های بالای خود و توقع مخاطبان و نیاز آنان، کار می کند. او هرگز به نویسندگان ضعیف روی نمی آورد. نویسندگان او همگی از فیلمنامه نویسان خوب و امتحان پس داده سینما و تلویزیون هستند. آنها توانایی های خود را می شناسند و به مقوله طنز اشراف دارند. تیم مدیری اعم ازکارگردان، نویسندگان و بازیگران هرگز بینندگانشان را دست کم نمی گیرند و نفهم فرض نمی کنند. قصد هم ندارند کسی را نصیحت کنند آنها سطح شوخی هایشان را بالا برده اند و به همین دلیل خود به خود سطح سلیقه مخاطبانشان هم ارتقا یافته است. آنان فرق میان طنز و شوخی و لودگی را خوب می شناسند و هرگز به ورطه ابتذال و تکرار نمی افتند. مدیری و تیم موفقش {تیم های موفقش!} در برنامه های مختلف خود هرگز از حداقل سطح قابل قبول پایین تر نیامده اند. برنامه های مدیری هرگز بیننده را خسته نکرده و بیننده تلویزیون هرگز آرزو نکرده است برنامه های او هر چه زودتر تمام شود. مدیری در برنامه های روتین (روزانه) خود دائماً بازخورد سلیقه و نظر مخاطبانش را در برنامه دخیل می کند و معمولاً برنامه های او بعد از چند قسمت دیدنی تر ومقبول تر به نظر می آیند. مدیری هرگز خود را تکرار نکرده و هر بار با ابتکارات نو و غافلگیر کننده، بیننده را راضی نگه داشته است. صمیمیتی که میان مدیری با مخاطبانش برقرار می شود، شگفت انگیز است. او هرگز ببخشید شمای (2)، 77 (2)، پلاک 14 (2) و ساعت خوش (2) نساخته است. پاورچین (2) و (3) را هم هرگز نخواهد ساخت. --------------------------------------------------------------------------------------------------- قسمت دوم این مطلب هم یک خط راجع به مهران غفوریان هست که البته ازش انتقاد شدیدی شده من هم کاملا با نظرات منتقد در مورد ایشون موافقم ولی به هر حال چون آقای غفوریان این روزها حال وروز خوبی نداره انسانیت حکم می کنه که سر به سرش نذاریم.پس من این قسمت دوم رو توی وبلاگ نمی ذارم. -----------با تشکر دوباره از آزاده عزیز برای معرفی وبلاگ این منتقد
نظرات 10 + ارسال نظر
رامین پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:30 ب.ظ

سلام فرشاد گویا من دوباره اول از همه رسیدم جا داره یه سک سک بگم.امشب نقطه چین نذاشت گویا به دلیل عزای عمومی و عراق .از خبری هم که آزاده عزیز داده ممنون.این برنامه که گفتین چی کار می خواد بکنه؟
با مهران مدیری مصاحبه داره؟

رامین جان آزاده عزیز در همین قسمت نطرات به سوالت پاسخ داده

Milad جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:25 ق.ظ

Hi Mr Modiri.thanks for building this site.

این وبلاگ متعلق به شخص آقای مدیری نیست و من فقط یکی از طرفداران ایشان هستم

آزاده جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:34 ق.ظ

سلام :
با عرض معذرت، ساعت تکرار ۸ بود که من اشتباه نوشته بودم.
در جواب آقا رامین هم باید بگم که توی این برنامه، جمعهء قبل پشت صحنهء کوتاهی از نقطه چین نشون داد که ادامه داره و احتمالا امشب ادامه اش پخش میشه.
آقا کیوان، یک ایمیل هم برای شما زدم.

من توی وبلاگ ساعت رو تغییر دادم.ایمیل شما رو دریافت کردم ولی ایمیل دوم شما رو هنوز دریافت نکردم

milad جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:06 ب.ظ

Hi Mr Modiri.thanks for building this site.
I can not enter my email address .why?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برام عجیبه که نمی تونید آدرس ایمیل خودتون رو وارد کنید.
جدا دلیلش رو نمی دونم

علی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:34 ب.ظ


فرشاد سلام.بازم خوبه مدیری تو جام جم برنامه داره که واسه اعلامش ؛زودتر به روز میکنی.مام از خانم آزاده ممنونیم ؛فکر کنم از برو بچه ها ی فعال گروهتم هستن.خوب این خیلی خوبه ؛چون هر دفعه خبرای جدید برامون دارن.ولی مدیری صداش یه آرامش خاصی داره ؛من چند باری صداشو شنیدم ؛نوارشو از همسنگرت گرفتم. شنیدم آخر یکی از این فیلمهای تازه اکران شده هم خونده؛حال یادم نیست بچه ها میگفتن؛کما بوده یا بوتیک؟!شایدم اونا اشتباه کردن.ولی من که خودم هیچ کدوم از این دو تا فیلمو ندیدم.
واسه همین شک دارم ؛درست باشه.مطلب جناب کیوان هم خیلی خوب بود؛فکر کنم دل هوادارا با خوندن این نقدا خیلی خنک میشه.
راسی از میلت ممنون؛با جمله ی آخرش خیلی حال کردم.یه کار ی نکن معتاد شیم واسه میل زدن بت؛بعد بگی علی واسمون دردسر شد.
رفقا خبر دادن پریشب تو باشگا ؛ همسنگرت دوباره داشته کار دس همه میداده ؛ میگفتن باز سر جناب مدیری بوده.
شایعه و حرفو حدیث دورو بر مدیری همیشه خیلی هست ؛اگه بخواد ؛واسه هر کدوم یه جریان مثه قبل واسمون بسازه؛باید هر روز و هر ساعتی یه گردو خاکی به پا کنه.این راهش نیس!مضاف براینکه من و بقیه رفقاش دیگه واقعا اعصاب تکرار اون روزارو نداریم.به گوشش برسون .
یقین دارم با اینکه توهم دو آتیشه ی مدیری هسی؛اما منطق داری ومیفمی چی میگم که آدم نمیتونه جونشو بذاره وسط که جلوی هر کی که مخالف عقیدش بود درآد؛هر چه قدرم که اونا اشتباه کنن و حق با تو باشه.
.میدونم که نظرت با من یکیه .چون هم پایبندی به عقیده هاتو میشناسم؛هم عقل و منطق و درایتی که تو وجودته.

سلام علی جون.اون فیلمی که مهران آخرش خونده همنفس هست. علی جون راستش من همیشه سعی می کنم منطقی باشم
ولی یه چیزایی هست که دیگه منطق سرش نمیشه.یکیش طرفداری از مهران مدیری هست .من خودمم به خاطر مهران مدیری
گاهی اوقات یه کارایی کردم که خودمم باورم نمیشه.خلاصه علی تو این یه مورد شرمندم.منم بودم همین کارو می کردم.در ضمن کامی زیاد هم تند نرفته بوده که مثل قبل بشه.ولی حسابی حال طرف رو گرفته بوده.من به تو اطمینان میدم که دیگه مثل دفعه قبل نمیشه.مطمئن باش

گلنوش جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:38 ب.ظ http://golnoosh-m.persianblog.com

فرشاد جان سلام ؛قبل از هر چیز ؛میخواهم از آزاده ی عزیز تشکر کنم ؛به خاطر ؛ اینکه خبرهای مربوط به مهران عزیزمان را اینطور با دقت دنبال میکنند و ما رو هم از یاد نمی برند و به اطلاعمان میرسانند.همین طور از تو که این اخبار رو به دوستانمان و هواداران مهران در گروهمون هم اعلام میکنی.چون به هر صورت هنوز آزاده ی عزیز به گروه ما نپیوستند.و بسیار ی از دوستان ما در گروه از طریق میلها ی تو از جریانات مطلع میشوند.به هر صورت از هر دوی شما ممنونیم.
به وبلاگ اقای کیوان کثیریان سر زدم؛وبلاگ بسیار جالب و خواندنی بود؛به خصوص همین مطلبی که زحمتش را کشیده بودی و بر روی صفحه وبلاگ قرار دادی ؛بعد از مدتها ؛که همه ی منتقدین یا سکوت کرده و یا با بی انصافی ؛قلمفرسایی کرده بودند؛امروز با خواندن این مطلب ؛به قول علی عزیز دلمان خنک شد!
در ضمن خواندن ؛مصاحبه ای ؛با فرهاد توحیدی (فیلم نامه نویس-توکیو بدون توقف ) را که در همین وبلاگ است را به همه ی شما دوستان عزیز تو صیه میکنم؛که در رابطه با فیلم توکیو وچگونگی شکل گیری وساخت آن بر مبنای فیلم نامه ی این نویسنده است.با این عنوان؛{ مسئولیت فیلمنامه این فیلم با من نیست }؛مصاحبه ای است خواندنی و جالب از ماهنامه ی فیلم.
فکر نمیکنم با اعلام عزای عمومی ؛نقطه چین امشب هم پخش شود ؛با این اوصاف بی صبرانه در انتظار ؛برنامه ی چشم انداز جام جم خواهیم بود.

در آخر مرا میبخشی که در صحبتهای تو و علی ؛ دخالت میکنم؛اما علی عزیز اگر این مطلب را میخوانی؛
صحبتهایی که در رابطه با به قول خودت(همسنگر)؛ با فرشاد انجام داده بودی؛باید بگویم؛کاملا منطقی و صحیح است ؛ولی درک کن که دوستداران و علاقمندان حقیقی مهران ؛واقعا نمی توانند در مقابل گزافه گویی ها و ناسپاسی هایی ؛که حداقل در کنارشان و چند قدمیشان میگذرد و اتفاق می افتد سکوت کنند وتنها نظاره گر باشند؛این سخترین کاری است که انتظار میرود .این جریان اخیر رو هم خود کامیار در گروه تعریف کرده بود و فکر می کنم ؛با عنوان میلش که به گروه زده بود دیگرحرفی و اعتراضی برای ما نمانده:
{و آنچه که وظیفه ایجاب میکند}!! می بینی علی عزیز؛طرفداران مهران ؛دفاع از مهران عزیزمان را ؛هر کجا و به هر شکلی وظیفه ی خود میدانند.ما را ببخش و نگران نباش؛ اطمینان دارم که اتفاق ناخوشایند مرتبه ی پیش تکرار نخواهد شد.

بله گلنوش عزیز تا آخرش هستیم .در ضمن اون مصاحبه با آقای توحیدی رو هم خوندم امیدوارم دوستان هم بخونن.به احتمال زیاد خیلی زود توی وبلاگ می ذارمش

شادی جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:43 ب.ظ

سلاممممممممم
مطالب جالبی در وب دیدم آقا فرشاد دست شما درد نکند..
منم با گلنوش موافقم و دیگه چیزی بهش اضافه نمیکنم جز اینکه هر کاری از دستم بر بیاد برای دفاع از مهران میکنم و هر چند که ناچیز خواهد بود......

مطالب اخیر وبلاگ همش تلاش های آزاده عزیز هست.پس از من تشکر نکنید

آزاده جمعه 8 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:59 ب.ظ

سلام آقا فرشاد
خواهش میکنم، خوشحال میشم بتونم کمکی بکنم.
گلنوش عزیزم از تو هم ممنونم. بذار یه اعترافی بکنم . من هر وقت که میخوام روحم کمی تلطیف بشه به وبلاگت سر میزنم و نوشته های زیبات رو میخونم، هر چند تا حالا نظر نذاشتم. در مورد عضویت در گروه هم با کمال میل درصددش هستم.
آقا فرشاد لطفا ایمیل جدیدیم رو بخونین.

ممنون ولی ایمیلتون رو دریافت نکردم.راستی اگه میشه آی دی تون رو بذارین چون بعضی از دوستان اینو از من خواستن.

بیتا شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:36 ب.ظ http://modiri-fans.persianblog.com

salam farshad aziz kheyli khoshhal shodam ke hamchenan ba sabr va hosele en web ro sare pa negah dashti omidvaram movafagh bashi vaghean baram eftekhare ke tarafdare hamchin kasi basham vaghti mibinam ke hame doosesh daran be man ham sar bezan chon update kardam mer30 bita

آزاده شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام
آقا فرشاد لطفا یکبار دیگه چک کنید و اگه ایمیلم رو دریافت نکردین توی قسمت جوابها بهم بگین تا دوباره براتون بفرستم.
آدرس ایمیلم رو هم گذاشتم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد